selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA


Untuk diriku dan sahabat2ku...



ALLAH SWT berfirman...

"Wahai anak ADAM..! aku heran kpd 0rang yang meyakini akan adanya kematian namun ia bergembira..

Aku heran kpd 0rang yang meyakini hisab...namun ia semakin tamak mengumpul harta..

Aku heran kpd 0rang yang meyakini adanya akhirat...namun ia bersantai..

Aku heran kpd 0rang yang meyakini adanya kesirnaan dunia..namun ia menggantungkan ketenangan kpdnya..

Aku heran kpd 0rang yang pandai bersilat lidah...namun jiwanya k0song..

Aku heran kpd 0rang yang bersuci dengan air...namun ia tidak pernah mensucikan hatinya.. Aku heran kpd 0rang yang sibuk mengurusi aib 0rang lain...namun ia lupa pada aibnya sendiri..

Aku heran kpd 0rang yang mengetahui bahawa ALLAH melihatnya... namun ia mendurhakaiNYA..

Aku heran kpd 0rang yang percaya bahawa ia akan mati dan sendiri dalam kuburnya...namun ia tidak senang bergaul atau berbuat baik dengan sesamanya..

Tiada Tuhan selain aku (ALLAH) dan Muhammad adalah hamba dan Rasul KU (ALLAH)

Category:

0 comments:

Post a Comment