selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

maafkan aku
melihat wajah mu sedang hati menoleh
lantaran hukum sujudku
dikakimu atas nama yang tertulis dalam nasib
kita disatukan dalam hati yang membeku
namun kita masih utuh dalam ikatan
lantaran kita diikat kewajiban
mahu sahaja aku terjemahkan dosaku
dalam kata kata.
namun aku juga berkira
dosaku kerana kata katamu juga
yang tiada lagi air mata untuk aku alirkan
yang kau biarkan....
hari ini..seketika aku menatap wajahmu
dan hati ingin melihat dalam matamu
dan hati ingin bersatu dalam jiwamu
yang ku nampak ialah airmataku
menitis ....
lantaran jauhnya masa emas yang kita tinggalkan
jauhnya perjalanan untuk aku datang kepadamu
jauhnya kau menerima harapanku.....

Category:

7 comments:

mohad said...

pandai bersajak ya...

kedai buku perintis said...

terima kasih jadi follower saya.salam hari raya...muga mendapat manafaatnya disini...selalulah singgah disini....

d said...

Gelombang Rakyat ingin mengucapkan SYABAS atas pengendalian blog anda yang semeamangnya mempengaruhi masyarakat terutamanya pengundi2 baru..

Di harap dapat memberi tunjuk ajar mengenai pengendalian artikel yg mantap..

Kami tlh linkkan blog anda di dalam senarai blog pilihan kami..

Kami memohon jasa baik pihak anda agar dapat linkkan blog kamI di dalam senarai blog anda.

SEKIAN, SALAM KASIH DARI,

Melayu CinDia
Wakil Blogger2 GELOMBANG RAKYAT.

kedai buku perintis said...

salam gelombang rakyat
terima kasih atas penghargaan dari pihak tuan kpd blog yang tak seberapa ini...
insyallah saya cuba memberi perhatian kepada generasi terbaru akan perjuangan kita bersama...terima kasih linkkan blog saya dan saya akan linkkan blog tuan juga...

one one no belen said...

Salam.Link kan blog saya juga :-)

kedai buku perintis said...

juga linkkan blog saya juga...he hehe

kedai buku perintis said...

salam ijad...
terima kasih sudi menjenguk blog saya

Post a Comment