selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

maaf tumpang lalu



aku datang tanpa diminta
bertandang cuma sementara
dan aku akan pergi
kalau aku rindu...
aku biarkan ia berlalu
tanpa bicara
kerna aku tahu antara kita tidak akan ada apa apa

bila aku berlalu
didepanmu
takkan ku pandang wajahmu
dan aku mohon laluan
teruskan pengorbanan
kalau aku rindu
aku tetapkan hati
dan tak akan ku toleh lagi
dan tak akan ku singgah lagi

selamat permisi sekali lagi,,,,,,,,,,,

Category:

4 comments:

menyegar said...

Emm macam dah tak larat nak trekking aje tu?.Sekarang dah minum susu kambing sure ok aje kan setakat trekking tu. :-)

zeza said...

salam menyegar...terima kasih mengunjungi blog saya ni...teruskan ...singgah..

menyegar said...

Alah i singgah pun tak ada org buat minuman huhu.. ingat bolehlah pekena kopi o pree. untung poket i.

zeza said...

kopi dalm plastik je kalau dlm hutan ni.

Post a Comment