selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

HAPPY BIRTHDAY SAHABATKU


SAJAK KHAS UNTUK MU SEKALUNG BICARA SETITIS TINTA

sejak kenal kamu
rasa kamu itu aku
cermin dua kehidupan
dalam wajah yang sama
menharungi kegetiran perjalanan
kehujungan

bila cerita kita bersatu
jiwa kita seakan berpadu
berkongsi dukalara dan kita masih mencipta ketawa
menhiburkan dan mengisi kekosongan

hari ni jam ini.adalah hari mu
mengira detik detik kegembiraan usiamu
mesti kamu tidak sabar menunggu
aku atau teman mayamu
mengucapkan selamat hari jadi untuk mu

semuga hidupmu bertemu dengan kebahgiaan
dan kembali gelak tawamu seperti dulu.

Category:

1 comments:

SEKALUNG BICARA said...

salam sayangku zeza..

aku insan yang tidak punya apa2
sejarah ku terpinggir....
aku lupa akan kamu..
aku juga sedar kamu adalah jiwaku
setiap ucapanmu akan ku ingati
walau kita tidak pernah bersua..
Terima kasih sahabat atas ucapanmu
hanya allah juga yang aku sisipkan buatmu.. semuga engkau bahagia dunia akhirat....

Post a Comment