selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

JUJURKAH KAMU




kau kata titi itu kukuh
bila aku pijak dia goyang goyang
aku marah kamu.kamu hanya ketawa
kata kamu hanya gurau saja.
nasib baik berjaya diseberang

kau kata kau single lagi
akupun percaya.dan aku kata kau milikku seorang saja
bila lama ku kenal.rupanya anak nak masuk tiga
aku meraung sorang diri.air mata tiga baldi
namun aku susah juga nak lepaskan kau dihati

kau kata akulah intan payung.intan berlian
akupun terlena.dan kembang hidung kembang segalanya
bila ku terjaga.rupanya aku ni adalah kaca
dikutip .dibuang.dikitar semula
aduh,,,sakitnya badan menanggung beban

kau kata aku ni sentiasa dihati
pergi mana aku dalam kepala
aku pun terlentok lagi.kamulah sang rajuna
tapi kadang kadang aku rasa kau nak lari
pening kepala pikul beban
aku berkata.tak apa. itu lah keputusan
kamu pergi pintu depan aku keluar pintu belakang
yang tinggal cuma kekosongan.

Category:

0 comments:

Post a Comment