selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

TERIMA KASIH STAFF

SEPINTAS LALU.
Ini kali pertama berlaku banjir sehingga melibatkan peniaga peniaga di taman putra perdana terutama di jalan 1/1.Dalam tahun 2004 pernah juga berlaku dimana banjir menyebabkan pulau perdana terputus dari dunia luar.setelah menteri besar turun padang .setelah sekian lama berulang kali akhirnyakejadian banjir dapat diselesaikan dengan baik.

kini mungkin ini adalah permulaan yang buruk, dan peniaga peniaga harus melakukan sesuatu
sekiranya perkara ini berulang.Nampaknya lombong seluas 1 kl meter masih tidak dapat menampung sekiranya hujan lebat berterusan.

Saya amat bershukur.hujan lebat dipetang hari .dan kenaikan air yang mendadak tidak berlaku setelah kedai habis operasi atau sebelah malam.kalau tidak saya juga berputih mata kerana banyak barang berharga tidak dapat diselamatkan.SAYA AMAT AMAT BERTERIMA KASIH PADA STAF SAYA YANG BERTUKUS LUMUS MENYELAMATKAN BARANG KEDAI DENGAN KUDRAT YANG ADA.PADA WAKTU ITU SAYA TIADA DIKEDAI.

Apapun saya lebih berfikiran positif dengan kejadian yang sebegini.Dugaan air tidak seteruk dugaan api.
untuk sekalung bicara.menyegar.terima kasih kerana perihatin anda.cukuplah sekadar ucapan...

.

Category:

2 comments:

Anonymous said...

Staff adalah aset kepada sesebuah syarikat.Untung rugi sesebuah syarikat banyak bergantung kepada staff.Jika staff dijaga dengan baik insyaalah mereka akan bekerja dengan lebih baik.

kedai buku perintis said...

salam anon.

semestinya begitu.....

Post a Comment