selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

cuti sekolah


budak budak memang suka.cikgu cikgu pun suka dan lega.ibubapa rasa boleh berehat dari jadi driver.tapi bapa mungkin suka atau tak.sebab bila cuti anak2 akan minta pergi bercuti.pergi
bercuti maknanya duit mengalir lagi.dalam situasi kenaikan harga barang.

aku?dirumah aku rasa dapat rasakan kegembiraan bila berkumpul serentak.semua anak2 ada.pelbagai karenah bila adek beradek berkumpul.anak2 aku dah besar semuanya.aku suka memasak untuk mereka.seperti kucing kelaparan.tengok2 pinggan dah kosong

tapi dikedai..senyap sunyi.staff aku kebosanan.dan aku dapat rasakan kesempitan sikit.sales kurang setiap musim bercuti ni memang adatla.dan supplyer tetap menuntut bayaran.dan dia dalam istilahnya.I DONT CARE ABOUT U.PAYMENT IS PAYMENT.

tapi aku masih ada HIGOAT SUSU KAMBING.aku tak rasa kecewa dengan jualannya.dah semakin ramai pelanggan mengakui kehebatannya.aku tak rasa terkejar kesana kemari kerana ini.mereka yang datang sendiri.samada menjadi ahli atau membeli.aku sendiri menggunakan susu kambing sebagai menu harianku.alhamdulillah......sangat.(anda bagaimana)

baru baru ini aku menyedarkan suami tentang cuti sekolah ni.(sbb dia tenggelam dalam dunia kejenya dan semuanya kena diberitahu).pokpet pot pet aku mengadakan cerita untuk bercuti disulami rayu mayu tentang inilah masanya kita dapat berkumpul dan bercuti sekali.sebelum mereka masuk jalan haluannya sendiri.

jawabnya ringkas saja"booklah mana mana tempat,tgh meeting ni"aku rasa dah dapat green light....

Category:

0 comments:

Post a Comment