selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

mungkinkah






menghalau rasa benci
berlapuk dalam luka
sekian lama kini kembali parah
kenangan kau campak kemukaku semalam
,kini kuingati sebagai sejarah
aku ingat sudah boleh melupakan
namun aku terlupa
aku belum sangat tua untuk ia hilang dalam ingatan
malah diakhir kini kembali bertautan
melupakan atau ia satu permulaan
cinta kita
semalam aku nampak kamu
dan kamu juga melihat aku
dan walau wajah kita dimakan usia
kau masih mampu humbankankan
dalam sejarah lampau
cinta kita
semalam dalam samar senja
aku nampak bayang bayang mu
menghilang
bersama buku kenangan kita
dan sempat juga kau memaling wajah
dan tersenyum

seolah matamu yang redup itu
ingin memberitahu
aku akan kembali
bersama buku kenangan itu
dan kembali kepada permulaan pertama......

Category:

2 comments:

Anonymous said...

Salam. indah bahasa sajak ni. Tapi sukar dimengerti

Anonymous said...

biarlah rahsia.....

Post a Comment