selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

murung kehujungan........


saat ini pun
kau masih selamba
himpunkan duka
saat hujung usia dan keletihan minda
hancur remuk redam pun kau masih
berpesta dengan perasaan muda
tanpa melihat aku
siang dan malamnya berfikir untukmu
tanpa menyentuh tiap nafas hangatku
kepangkuan lena dan manis mimpimu
saat inipun
kau masih tidak pelajari
suatu masa dulu
aku lari membawa lara
hancur hati jiwa yang parah
untuk ku alirkan dengan air mata

mungkin aku tidak pernah ada dihatimu
dan kau mengundang kesedihanku
sentiasa mengulangi kebencianku
disaat aku ingin redha ketentuan
saat aku ingin sujud dan mencium tangan
mungkinkah juga
disaat ini..tidak ada apa apa lagi yang ada
jangan salahkan aku
kiranya aku salah menhitung hari
jiwa dan hatiku sudah mati



buat suami2:mungkin kamu sedar ada dia disaat dia tiada............




Category:

0 comments:

Post a Comment