selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

kedai buku aku

tajuk agak brutal sikit.

tapi brutal pun boleh disajakkan.dengarkan ini

ia hanya kedai
cuma satu kedai,
tapi dalamnya mcm banyak kedai
macam macam adaaaa
ada buku macam jenis buku
dari tak sekolah sampai habis sekolah
kalau rasa insaf aku jual yasssin dan buku agama.
kalau nak yang gitu gitu,maafkan. aku tak ada

aku jual alat tulis juga.
alatan pejabat aku boleh hantar,
hanya call dan bagi alamat
nanti sampai cash jangan lupa bayar....
tapi kalau jauh bangat
minta maaf.hanya yang terdekat

kalau teringat nak bagi hadiah
ada kad ada cenderamatanya
bab membungkus free sahaja
kalau kotak besar kami cas juga

photocopy dan lain perhidmatan
menunggu dgn wajah senyum
tapi minta tolong.jangan berkasar
menjerit mcm hantu lapar
staff saya pun boleh meluat
kita adat budi bahasa
tak salah bermanis muka
sedekah senyum dapat pahala

naik atas ada internet
buku sewa pun ada
haus dahaga minuman disediakan
maggi dimodified pasti bangkit selera


Category:

0 comments:

Post a Comment