selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

salam hari raya untuk penduduk Taman putra perdana

novel :KETUPAT CINTA(Musim pertama)
Penulis:FAISAL TEHRANI(penerima anugerah seni negara
Harga :RM 23.90

saya YB (yang berusaha sakan)untuk kedai buku perintis ingin mengucapkan selamat hari raya,selamat pulang dan selamat kembali ketaman putra perdana.Saya memohon maaf sekiranya anda merasa tidak selesa(panas,,sbb econ selalu comdem)juga dukacita dengan layanan yang kurang memuaskan hati...Harap anda dapat memahami yang staff saya kesemuanya perempuan dan ada masanya mereka agak moody atas sbb ......

Premis saya akan ditutup pada 9 hb sept dan kembali beroperasi pada 16 hb sept.saya juga akan menetapkan tarikh yang sesuai untuk perjumpaan ahli ahli higoat dibawah kedai buku perintis.Kepada yang berminat secara serius ,saya menyeru agar kita sama sama kearah itu.Untuk staff saya.terima kasih berbanyak kasih kerana anda seorang yang bertanggungjawab dan saya percayakan anda.Untuk staff yang sudah menjadi kenangan harap kita dapat berkumpul dan memeriahkan suasana hari raya di kedai buku perintis.Keutamaan kepada staff Imran yang berada disabah...Kami tidak pernah lupakan anda...

serangkap pantun dari saya

makan ketupat daun palas
bertemankan secangkir kopi o
sesudah kenyang jangan malas
nanti membulat macam pooh

salam...
zeza.(kbperintis)

Category:

2 comments:

one one no belen said...

salam,Selamat berhariraya semoga selamat di perjalanan pulang ke kampung.

kedai buku perintis said...

terima kasih.hati2 memandu...

Post a Comment