selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

selamat bercuti.TAHUN BARU CINA

kepada rakan blogger.saya ucapkan selamat bercuti.Kemana destinasi anda?

cuti menggembirakan untuk semua.Tapi tidak pada saya.Kerana rezeki saya bergantung pada keperluan sekolah dan pejabat.Apapun saya kena bersedia disaat ini.Bersedia juga bahawa rezeki bukan milek kita.walaupun sekali berada dalam gengaman bukan pasti kita boleh menandaikan itu hak kita sepenuhnya.Hanya keberkatan saja yang mampu kita andaikan begitu.

Saya tidak mempunyai rancangan kemana mana.Ini masa yang terbaik saya memberi ruangmasa untuk keluarga dan menaiktarafkan kedai buku perintis.Saya kena fikir banyak perkara untuknya.fikir fikir dan fikir.

Sekali lagi saya ucapkan selamat bercuti.hati hati memandu.apatah lagi dalam hujan ni.




bila cuti rasa nak tidur je....seharian..
teringin nak masuk hutan.macam dulu dulu..best bila penat.

mengecat rumah pun bagus juga.habiskan aktiviti santai dengan anak anak .membawa mereka kelibrary atau lepak sampai baca buku.

boleh cuba resepi baru.Ambiklah hati suami dengan air tangan anda.Tanda kecintaan.
pasti berbaloi......untuk suami time ni anda boleh demand isteri anda"ayang ,abe rasa nak makan
cincalok pula............"

Category:

0 comments:

Post a Comment