selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

mana pergi ideaku...


entri cetus bosan


dimeja ini ada lampu cendawan.ada buku yasin,novel interlok.calender.pasu dengan bunga daisy putih.mini rak yang penuh dengan bahan jahitan.dan diary.

sewaktu aku menaip mata aku terjeling rak mini jahitan,dan tertanya bilakah aku boleh menyiapkan sepuluh pasang kain yang terkumpul.

dalam masa yang sama aku aku ternampak kalender yang menunjukkan sejarah sejarah yang bakal aku kenangkan esok.juga bilakah waktunya aku terhenti menjadi seperti selalu.

pandangan aku juga tertiarap pada senaskah buku yassin yang mana sering ku simpan azam untuk menghafalnya atau setidaknya membaca selepas fardu atau sekali sehari..sebelahnya novel interlok ,yang mana aku teringat seorang kawan ingin memilikinya dan buku itu sudah tiada dipasaran.

idea menulis hilang bila lampu terpadam tiba tiba.petir dan guruh seiring menhentam bumi.seketika menjadi gelap gelita...aku merebah kan badan...
peliknya ada sesuatu yang tidak pernah ada dimejaku .namun kekal dalam ingatan.dan aku sedang memfokos dalam lena sekarang..

Category:

0 comments:

Post a Comment