selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

sekian lama aku menunggu....


"salam.itu buku u order sudah sampai.bila mau datang ambik,itu buku dr mahazir"

"ok saya akan datang.tolong simpan untuk saya"

Akhirnya dapat juga.setelah.....jenuh menjawab pertanyaan pelanggan
jenuh mencari dekat pengedar lain
jenuh menalipon pengedar.sampai dia pun naik bosan.

Harga....RM100.00
pos.........RM 8.00(anggaran)buku ni berat..dekat2 2 kilo lebih juga...
(stok saya tak banyak)


mau order?
msg saya.0132021442
kbperintis.

Category:

2 comments:

Anonymous said...

Menarik ke buku tulisan Dr M tu?

kedai buku perintis said...

anggap saja buku sejarah yang patut kita kena ambil tahu selama dia memerintah malaysia.
siapa yang mampu menceritakan kepada rakyat malaysia dari kacamatanya sendiri.


boleh dapatkan terus dari MPH.
atau...tunggu posmen je...

Post a Comment