selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

The Grey Ending



LIAM NEESON

Actor kegemaran saya setelah jatuh cinta dengan filem nya yang pertama kali saya tengok TAKEN.
Watak peribadinya terheret dalam lakunannya tanpa ada selindung.Penyanyang.pelindung.gentleman
berani dan tawakal.

Serius kematangannya begitu menyerlah dalam setiap lakunannya.Sesuai dengan usia dia menjiwainya sebaik mungkin dan itulah idola saya untuk lelaki seusia ini.Adakah anda salah seorang?cepat beritau saya...hehhehe

Menonton filem THE GRAY DENGAN dengan ending yang membosankan.Dia mati?Mati dalam perjuangan yang tidak mahu menyerah kalah.Namun masih ada teka teki yang bermain di fikiran penonton.Adakah dia mati atau dia hanya tercedera disamping serigala yang rebah.Tidak dinyatakan dan dibiarkan saja teka teki ini...Jahatnya pengarah filem ini membuat penonton tertanya tanya.Hasilnya lihatlah berapa ribu pengunjung you tube yang ingin tahu dalam klip THE GRAY ENDING.

Saya mendapat idea.sekiranya anda mahu popular dan mahu difikir orang,TINGGALKAN TANDA TANYA.Tak susah.hanya tahu bermula.dan tinggalkan dipersimpangan,Pasti ada yang menyusul mencari anda.....Mahu coba...

Category:

0 comments:

Post a Comment