selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

higoat again



Seperti yang saya ceritakan dari mula,saya rasa saya akan jadikan minuman ini secara berterusan dalam rutin saya.kalau sebelum ini saya selalu amalkan susu berkalsium yang selalu kita nampak kat tv tu...so tak ada salahnya kita ubah cara pengambilannya.Ia tak terhad kepada individu yang tertentu.semua boleh minum.dari kanak kanak sehinggalah dah berusia.cuma saya nak ingatkan jangan syorkan kepada pengidap penyakit kronik. Sebaiknya dapatkan nasihat dokter dulu.Bukan apa tut tut padam...satu kilang kena tutup.

Dari segi kesihatan saya harapkan ia dapat mengembalikan sistem ketahanan tubuh saya.Kalau ditakdirkan tulang saya nak mereput masa tu boleh di adjust untuk beberapa tahun kemudian lagi..almaklumlah.time ni saya perlukan tulang yang kuat...sbb ini adalah usia emas saya.saya ingin bebas dan hidup ceria seperti org lain.saya tak mahu dilihat muka saya saya berkerut sebab menahan sakit lutut atau bagi alasan untuk tidak keluar bersosial..

Dan untuk anak saya yang nak meninggi dan membesar tu inilah masanya saya penuhkan dalam perut dia org dgn susu.saya nak anak saya tinggi.tak seperti saya yang boleh dikatogerikan jenis katek(pendek)Anak saya tak suka susu sebenarnya.Mungkin dia puas menyusu waktu keciknya(.susu anugerah.)...so saya pujuk anak saya, kalau nak hansome kena tinggi.so nampak macho sikit.Kalau susah nak telan dalm bentuk liquid....ada juga dalam bentuk tablet...mcm gula gula gitu...so kita ada pilihan...

Dan alang alang nak guna sendiri belilah dengan harga ahli.lagi murah dan masuk akal.sebab masuk ahli cuma 20 rm untuk seumur hidup.kalau mati awal,nasiblah terkubur juga ahlinya....
Kalau rasa2 sengkek tu bolehlah bisik2 dgn kawan atau yang nampak muka mcm 10 sen...tu..(sebabsakit).jangan kedekut.hulur kat dia satu pek free.suruh dia cuba TRY.SATU KOTAK UNTUNG RUNCIT 6.60....ADA DALAM 20 PEK.JUAL SATU2 PUN TAK APA.RM 2.50 SAJA.

kalau ade respon yang baik katalah 10 kotak.. kali je dgn rm 6.60..dah berapa.(maaf saya tak de kalculator....otak pancit skit bab math.)
Pendek kata kalau nak buat duit pun atas kitalah...kalau rasa nak jadi kaya pun boleh mulai secara nekad...kalau main main jadi kayap juga.
saya percaya pada usaha...dan kemahuan nak berubah cara hidup.
pilihan ditangan anda..zaassss

SATU LAGI...sesiapa yang jadi ahli..secara otomatik(betulkan spelling saya)dia dah ade teket cabutan bertuah.cabutan pada bulan 8 nanti.Yang saya diberitau, hadiahnya agak lumayan juga...kereta.laptop dan lain2 lagi.Jangan tanya saya kereta jenis apa...sebab pada saya kalau dapat free kereta sorong pun dikira bershukur lah tu.boleh buat sistem butter dgn kontrakter....

ok lah...dah penat pok pek pok pet pasal susu ni....saya sudahi dengan pantun 2 kerat
mandi manda disungai tembeling
minumlah susu kambing

sekian...terima kasih...





.

Category:

2 comments:

menyegar said...

Minum susu kambing
tapi saya tak nak jadi mcm kambing

zeza said...

ramai minum susu lembu
tak ada pula yang bertukar jadi lembu

tapi otak lembu adalah..

terima kasih menyegar.
komen mu amat dihargai disini

Post a Comment