selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

ada baiknya kalau tak jadi


seperti seorang penyanyi
kehilangan muziknya
jadilah seperti yuna
masih bernafas dengan guiter
masih bertahan dengan pianonya
nah lihat ...lagunya juga sedap didengar...

seperti seorang yb
kalau tanpa pengundi
jadilah seprti nabi
berjuang dengan sabar dan harmoni
umatnya makin bertambah kini
sunahnya diikuti

tetapi
jangan jadi seperti aku
jangan sesekali mengikut aku
aku ada mata cuma lihat saja
ada telinga mampu dengar
ada lidah tak pandai bicara
sesekali angin bertiup aku rebah
selalu lemas dalam gelombang
kadang seperti layang layang terlepas talinya

aku terfikir nak jadi kamu
pencinta yang setia,perindu yang ceria
lagu yuna tak menhanyut minda
pejuang gagah dihujung pena
matipun boleh tersenyum
alam semesta menadah doa
kuburpun mewangi harum



Category:

0 comments:

Post a Comment