selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

respon chatter dalam ym

posting masege(spelling):kenalilah susu kambing higoat sebagai pemakanan kesihatan

list respon chatter.
samudra:mmbbek bek....nak susu....nak susu

kadro: anak kambing minum susu lembu,sebab mak kambing dah komercialkan susu dia

samudra:mmmbbek bek...nak susu.nak susu.susu lemak manis

khai. boleh try satu kotak..

syammm;hmmm saya suka susu.tapi minum malam je

duda sunyi: kecik2 susu ibu.tgh besar susu lembu.sikit besar susu Mu.kambing kambing aku tak lalu.(ni chater paling kurang asam)

samudra"mbek bek....nak susu lagi

otak otak: minumlah susu kambing.anda pasti tersenyum kambing

syima:mak jang.susu kambing ni ada bau tak....

yati:kalau banyak minum nanti kentut bau kambing.....tak sanggup ...

otak.otak:saya tak minum susu kambing.minum susu orang aje

samudra:mbek mbek....nak susu nak susu

otak otak: rutin hidup saya.pg kopi.ptg kopi.mlm kopi.tgh mlm.baru susu.

nani 99.kak...area saya ade stokos dia tak...saya dengar bagus juga

atuk : SUSU KAMBING HIGOAT.....OH MY GOD..

AKU SIAPA" SAYA MINUM SUSU ISTERI SJA......HE HE HE

apapun aku terima saja...komen2 yang buat aku senyum.biasalah...bukan senang nak yakinkan orang tantang apapun produk kesihatan.nama2 disini hanyalah rekaan sahaja....dah tak larat nak tulis lagi...

Category:

8 comments:

SEKALUNG BICARA said...

salam...

kekadang menjadi orang yang menunjukkan kebaikan
sering menjadi mangsa ejekan dan gurauan..

Apapun sukses sahabatku dalam bidang ini.. jgn jemu2.. teruskan walau berbagai halangan....

menyegar said...

Wah panasnya dlm ni..

zeza said...

menyegar salam.apa yang panas.cite skit

menyegar said...

Cuaca sekarang ni panas sgt hehe..Nasih baik opis i ada ekon.

zeza said...

menyegar..menyegar

boleh kita kongsi ekon tu...

menyegar said...

boleh. tapi bahaya sikit hehe bila sejuk ni kan

menyegar said...

nak kongsi meh sini :-)

Anonymous said...

Salam.kenapa dah lama tak ada new posting?

Post a Comment