selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

mimpi semalam


senyum
adakah makna kamu sedang berduka
atau sedang mengirim perkabaran

atau salam penghakiran
untuk menamatkan mimpi mimpi

dan aku melihatmu dari kejauhan
adakah makna kamu semakin mendekati
atau sedang menterjemahkan hati
atau salam persahabatan untuk merungkai jawapan

kau beri ku rose puteh
adakah makna ialah persengkataan

atau sedang memendam benci
atau salam pengorbanan untuk aku fahami
aku terjaga.
mencari makna
senyuman dan mendekati dengan rose putih
aku antara gembira dan hati pedih

menjejak mimpi dalam jaga....


buku taksir mimpi anda boleh dapatkannya di kedai buku perintis.
mimpi itu ada taksirannya sendiri.selalunya ia mempunyai makna disebaleknya...
mimpi juga ada kaitanya dengan kesihatan..contohnya sekiranya anda bermimpi lemas diair
itu bermakna anda mempunyai masalah pernafasan atau jantung.......

beri mimpi anda pada saya dan saya cuba terjemahkan mengikut pembacaan saya,kecuali mimpi 916......

salam dari zeza
nak tahu mimpi saya?......

Category:

2 comments:

Anonymous said...

Salam.Bukankah mimpi cuma mainan tidur?.Masih menunggu mimpi nombor ekor wakakak

kedai buku perintis said...

hmmmm tak semua kejadian nyata dan ghaib itu permaianan....
anggor pun ada yang manis ada yang masamnya.yang penting hidup jangan tention.......bukan begitu anon3,52

Post a Comment