selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

staff saya menhadapi tekanan pelanggan

senyuman tetap diberikan walaupun jiwa dah mati

saya cuma mampu katakan bersabarlah..

memang mereka akan bercakap apa saja.menengking kerana tidak berpuas hati dengan harga yang dikenakan.tetapi mereka tidak pernah faham betapa kos yang kita tanggung,bolehkah saya kenakan harga untuk satu helai photostat 5 sen.dengan harga kertas yang tak menentu naiknya.dengan tarif elekrik yang naik dan kos kos yang lain.berapa pulangan yang saya dapat.
photostat bukan perniagaan yang menguntungkan pun.saya ingin nasihatkan untuk pelanggan saya pergilah kepusat photocopy yang menawarkan harga yang paling minimum.untuk sehelai 10 sen sudah memadai dari dulu dan sekarang.saya tidak naikkan harga walaupun harga kertas naik ,walaupun harga elektrik naik.Cikgu itu.saya kesal kerana anda seorang guru.tetapi kurang cerdek berkomunikasi depan publik.ramai yang melihat hanya kesiankan pekerja saya tetapi anda telah membawa imeg yang buruk.

kenapa oang melayu mudah naik angin dengan harga dikedai melayu.Jawapannya kerana ia melayu dan cuma melayu saja yang boleh bunuh melayu.kenapa tidak memakihamun kat kedai bangsa asing malah mendiamkan diri dan bersetuju sahaja.
saya tidak sanggup menipu bangsa saya dan mengambil kesempatan keatas mereka.Tapi apakan daya saya perlu juga melihat kos kos yang saya tanggung.saya berniaga bukan badan kebajikan yang hanya mahu percuma.

ct apa kabar kamu...

amir.....selamat menyambung hidmat diperintis ina bersabarlah...bukankah kita diberi pahala kerananya

iju yang begitu memahami

Category:

0 comments:

Post a Comment