selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

rehatkan minda

serabut.kiri kanan diasak oleh seolan seolan yang lebih baik diamkan saja.tanya diri sendiri dan merantau keceruk ceruk maya untuk mendapat yang pasti.kenapa?aku begitu menitik beratkan hal ini.Ini bukan masalah aku.biarkan saja.


aku berjaya membiarkan.Tidak lagi peduli dengan semua yang aku tahu atau ingin tahu.Tuhan kan maha adil.Dan biar masa menentukan.

aku letakkan novel yang baru sepuluh muka surat aku baca.berfikir.ayatnya agak berat dan memerlukan perhatian yang serius.namun bagaimana harus aku lupakan muka yang terlukis setiap muka surat yang dibaca.penumpuan aku tersekat sekat.berbalam balam dalam cahaya gelap.

sekarang masa aku untuk pergi.tinggalkan novel.keluar.tutup pintu .bib bib.signal aku melangkah kereta.melunjur menuju kedestinasi yang lain.wajah yang tertayang dimuka helaian novel tertayang dicermin kereta...wajah siapakah itu....

Category:

2 comments:

Anonymous said...

Wajah siapakah yang kau cari?

kedai buku perintis said...

wajah kontroversi semasa....

Post a Comment