selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

kamukah


1)bayangkan bagaimana mencabut kuku yang berpaut pada dagingnya.begitulah sakitnya
untuk menghilangkan perkongsian ini.walaupun seringkali disakiti.namun ia cukup mengajar aku untuk tidak memikirkan kamu sebagai perkongsian roh dlm sisa kehidupan ini.kamu hanya utusan suratan untuk mendampingi aku dan menghancurleburkan perasaan yang bersisa ini.Untuk kamu berbahagialah dengan apa apa yang cipta itu..

2)berulangan mencipta ayat untuk menjauhkan diri.dan difahamkan itu yang akan terjadi .disaat kita perlukan seseorang.seseorang itu telah memaling wajah.Fahamlah hidup ini sekadarnya menumpang untuk ketawa.Mahu bahumu yg bisa direbahkan kepiluan.Mana tanganmu yang mahu mengapai kecewaku.Kamu terus berlalu...

3)kosong.tiada apa lagi yang mampu aku katakan lg.mengheret sarat keletihan bermain drama dengan segala kepuraan agar dapat melukiskan keceriaan wajah wajah yang tidak mengerti.namun mereka sudah dewasa yang dapat menghidu kesenyapan yang tiba tiba berlaku.gelak ketawa seakan mati seperti wajah mayat yg kaku..

4)pusara tersedia sebelum aku mati.

5)terima kasih untuk kamu yang kembalikan diri aku mengukur kain kapan sebelum dibungkus rapi.Ditanam ditanah yg sepi...yang kamu nampak hanya jasad yang sudah kehilangan rohnya.


tqvm
12.43
kbp.

Category:

0 comments:

Post a Comment