selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

pagi ini.malam tadi dan semalam.

1) sunyi dingin menyentuh rasa.masih insani dalam mimpi maya.bahagianya melihat wajah yang tenang dalam lena.aku terbangun resah.awal pagi lintasku pada damainya alam semesta.tidak takut dlm lena.kita aman sebenarnya.lihat disana dunia carca marba.mana lenanya.mana damainya.airmata dan ketakutan menhambat sentiasa.

2)malam tadi aku diganggu tidur.ketidak selesaan buat aku terbangun.mencari air dan menelan dua biji ubat.namun sampai keakhirnya aku tidak mampu melelapkan mata.Tuhan! aku terlalu jauh dari dekatmu.terimalah aku.merenung dalam mata yang dipejamkan.bahagialah insan insan yg ku sayangi.Amin!

3) Semalam adalah hari yang menyedarkan aku.Aku pelarian dalam dunia ciptaanku sendiri.aku.gagal mengakui selama ini hidup ini tidak banyak meminta kita menongkah arus.hanya lalui dengan ketentuannya.Aku tidak perlu meremehkan setiap dugaan.Harus ada ganjaran bila kita bersabar hadapinya.Aku hampir ketemu jawapannya.Sendirian itu maha indah bila berda dalam mereka mereka yang menyanyangi diri kita..

Category:

0 comments:

Post a Comment