selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

Lurus kayu.ada cabangnya juga...lurus akal.....?


Dengar dengar saja.Terus memanjangkan cerita.Akal dibeku seketika.Lantaran meluap keterujaan membenci dan ketaksuban yang diluar jangka.Dari dulu dan sekarang tidak mengubah "sifat memuja"walaupun tersiar kebenaran .namun itu adalah dosa dosa pihak yang membencinya.Begitulah "matinya sedikit akal" untuk menyelak nyelak sedikit akan kebenaran itu.

Tahun tahun yang lepas.pemuja ini sering memanjangkan doa dan hajat untuk memohon kebenaran dengan hati yang sedikit tidak terbuka untuk menilaikannya.Malah mereka berhimpun untuk lebih melihat kerosakkan pada yang didendami atau dibenci dengan mala petaka.Namun selepas itu petunjuk menunjukkan sedikit demi sedikit antara nampak atau tidak.namun mata atas dan mata hati buta sebutanya.Malah mereka juga menjadi seteruk itu dengan menidakkan anugerah Allah akan nilai "Melihat"Dan iman mentaksir petunjukNya.

Tersurat dan tersirat.Kebebasanya hanya menampakkan keburukkannya yang sedari awal lagi.Lidah bercabang cabang yang boleh diimaginasikan makhluk yang paling teruk di dunia.
namun hati yang gelap terus meredah kegelapan semata menerangkan semula watak yang makin malap itu.Taksub menjulangnya kelangit dan dia mengertawakan kebodohan dibawahnya....

Apapun yang mengubah mata dan hati pemuja ialah melihat kebaikkan dan keburukkan dengan apa yang tersurat dan tersirat...tolonglah menajamkan kecerdekkan itu demi bangsa dan agama.Sayangnya kamu mencintai agama dan menheret pemuja kamu mengeluarkan kamu dari nya dan bersama sama pula kesatu tempat yang......

Category:

0 comments:

Post a Comment