selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

besarkan hatimu untuk ku


"saya kecik hati sangat dengan kamu"

Ungkapan melihat diri sendiri

"maaf .saya sibuk akhir akhir ini.saya tidak dapat lagi seperti dulu.Terlalu banyak perkara yang saya fikirkan dan kena laksanakan.Bukankah kita masing masing menuju distinasi untuk diri sendiri.Tidak berkongsi apa pun tentang kehidupan."
Terdiam.....

"Kalau saya semakin jarang menghubungi kamu seperti selalu,bukan bermakna saya lupakan kamu.tidak.Kamu adalah pemangkin semangat yang bersisa seiring usia yang semakin menjengah senja.Saya menghargai persahabatan yang terjalin dan ia amat bererti.Jangan berkecil hati.Jangan ingat saya mudah melupakannya begitu saja.
Diam lagi.......

Ok.maafkan saya.Harap dapat jumpa lagi...

diam ....
diam....
diam....
diam....

Category:

0 comments:

Post a Comment