selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

maka....

bijak kata katamu
bijak tindakannmu
setelah aku mendapat restu
dari hati  yang dibahagi bagi
kamu menarik diri
tinggalkan aku termanggu sendiri
maka
luka yang menitis
ku kumpul menjadi segengam darah
bergumpal dengan dendam
yang tidak hilang terpadam
Maka
kamu kamu kamu dan kamu
lemas dalam hanyir tawaku
berdekah dekah didada langit
berkumandang dengan gilai gilai kepuasan
Maka
setelah aku butakan
halatujumu.
aku biarkam ,kamu menongkat dengan kekesalan
ingat kembali
apa yang pernah terjadi
sehingga aku menjadi sebahagian
wajah kelam dengan hati yang hitam legam
kerana dendam.
Maka
bagaimana mungkin aku hentikan sumpahan
dalam airmata yang hilang


kbp
jangan sesekali menoleh padaku
dan lihat dalam mataku..
kamu mungkin diantaranya......
(pontianak harum malam khamis)
12,59

Category:

0 comments:

Post a Comment