selamat datang

KEDAI BUKU PERINTIS PUTRA PERDANA

keluarga perintis(jamuan di bagan lalang )hmn restaurant terapung sri bagan

permandangan waktu senja dibagan lalang.serdang
tak sangka dekat serdang ada pantai dan sederet restaurant see food.sesekali ajak staff dan family .bersantai dan makan makan.....

anak anak dengan abahnya,


sedap juga makan ais kerim ni.tapi saya control ayu sikit...cari saya......
salam.semua staf yang dikasihi.ini jamuan keshukuran sempena penat lelah kamu bekerja bersama saya.juga terima kasih atas kamu kerana menyelamatkan banyak barang saya daripada musnah dilanda banjir baru baru ini.shukur kepada tuhan.kamu semua berkerja bukan untuk saya seorang tetapi untuk kita semua.(ewah...mcm ayat menteri pula.tetapi ayat2 ini sebenarnya hanya terbenam dalam hati.entah kenapa tak dapat dikeluarkan...


ina tidak terkata apa.dek kekenyangan....berbaloi kan.....



alhamdulillah.shukur.acara mengenyangkan perut sudah selesai.masing tak sabar nak balek...sebenarnya tak jauh pun dari puchong....kata maziah staff saya.tapi 2 jam juga nak sampai....





Category:

0 comments:

Post a Comment